Вивчаємо звуки
Пропоноване завдання допоможе дитині засвоїти поняття про голосні та приголосні звуки, зрозуміти, чим вони відрізняються один від одного, розвивати фонематичний слух, збагатити словниковий запас. Дитині пропонується обвести зеленим кольором малюнки, назви яких починаються з приголосного звуку, а синім – з голосного. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме вміння дослуховуватися до звучання слів, вчитиметься робити звуковий аналіз слів.
Це завдання допоможе дитині вивчити літери української абетки, що позначають на письмі голосні звуки, тренуючи при цьому довільну увагу й мислення. Завдання зроблено у формі лабіринту, у якому дитині пропонується прокласти шлях, розмальовуючи клітинки з вищезазначеними літерами. Це дасть можливість сфокусуватись на них і краще запам’ятати матеріал. Лабіринт містить хибні ходи й невеличкі відхилення від правильного шляху, а тому дитина проявлятиме зосередженість і вчитиметься долати труднощі. Виконуючи завдання, дитина не лише покращуватиме знання української фонетики, а й розвиватиме логіку.
Завдання допоможе дитині навчитися розрізняти голосні звуки української мови в словах та позначати їх на письмі літерами (а, у, е, і, я). Воно містить 8 слів (2-3 склади в кожному). У словах пропущено літери на місцях голосних звуків: на них «сіли» кумедні жучки, спинки яких розписані секторами з літерами. Дитині потрібно зафарбувати на кожному жучку ті літери, що утворюють слова, а потім записати ці слова та прочитати їх вголос. Таким чином дитина розвиватиме фонематичний слух та увагу, навички письма, збагатить словниковий запас та потренує дрібну моторику.
Завдання спрямоване на розвиток уміння розрізняти голосні звуки, правильно їх вимовляти. Дитині пропонується розмалювати предмети, у назвах яких одночасно є звуки [о] й [у] (клоун, жолудь, опудало, окуляри, люстерко). Завдання сприятиме формуванню уявлення про мовні одиниці, розвитку фонематичного слуху. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься аналізувати звуковий склад слова, розвиватиме увагу й допитливість.
Завдання сприятиме засвоєнню основних понять фонетики, розвитку фонематичного слуху, збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується допомогти бджілці зібрати всі квіточки з буквами, що позначають голосні звуки. Потрібно знайти відповідну стежку, обвести квіточки, записати номер у комірці. В процесі виконання завдання дитина розвиватиме мовленнєву культуру, увагу, логічне мислення, допитливість.
Немає коментарів:
Дописати коментар